ELEKTRO SPARK jest firmą, która działa na rynku już od 1991 roku, jest jednym z najbardziej nowoczesnych i doświadczonych zarazem dostawców produktów dla branży elektrycznej w Polsce. Odziały firmy można znaleźć głównie w województwach południowych i południowo-wschodnich, jednak ELEKTRO SPARK stale rozwijana sieć dystrybucji.
Firma ELEKTRO SPARK zdecydowała się na wybór aplikacji eFaktury365.
Jakie korzyści osiągnęła firma ELEKTRO SPARK dzięki aplikacji:
- Zautomatyzowanie procesu wysyłki faktur drogą elektroniczną:
Aplikacja eFaktury365 zsynchronizowana jest z system Comarch ERP XL firmy ELEKTRO SPARK. Dzięki synchronizacji z systemem ERP XL faktury w momencie zatwierdzenia w systemie zostają wysyłane na konto klienta w aplikacji eFaktury365. Pracownicy działu sprzedaży nie muszą wysyłać potwierdzeń z systemu czy też e-mail. Spadł zakres obowiązków na pracownikach, którzy zyskują dodatkowy czas na inne operacje w ciągu dnia.
- Zautomatyzowanie potwierdzeń otrzymania dokumentów faktur i korekt.
Zarówno klienci jak i pracownicy firmy ELEKTRO SPARK chwalą sobie działanie powiadomień e-mail z aplikacji eFaktury365 z potwierdzeniem otrzymania, dostarczenia dokumentu.
- Dostosowanie formatu dokumentów do klienta.
Duża ilość klientów równa się różne zapotrzebowanie. eFaktury365 umożliwiają generowanie dokumentów PDF, TXT, CSV itp. (Konfiguracja eFaktury365 pozwalana na zdefiniowanie odpowiedniego formatu zgodnie z oczekiwaniami klienta.)
- Ochronę danych. Dostęp do podglądu dokumentów dla wybranych pracowników.
Użytkownicy logują się do aplikacji indywidualnym loginem i hasłem. Dzięki czemu zarówno firma i jej klienci korzystający z aplikacji eFaktury365 mają wybór w zakresie przekazywania informacji o danych firmy wybranym pracownikom.
- Bezpieczny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie, dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu.
eFaktury365 jest responsywną aplikacją webową można ją uruchamiać na każdym urządzeniu np. smartfon, tablet, jaki i na dużych ekrany.
- Komunikację z klientem poprzez aplikację w zakresie informacji o nie pobranych dokumentach, terminie płatności oraz ewentualnych zaległościach.
Klienci firmy dostają mailowe przypomnienia o niepobranych fakturach oraz maile windykacyjne.