Aplikacje eFaktury365 można zintegrować z systemami ERP (np. Comarch ERP XL). Pozwala na automatyczne przesyłanie dokumentów do aplikacji po ich zatwierdzeniu w systemie ERP.
Jak to wygląda?
Generujemy w systemie ERP (np. Comarch ERP XL) dokument faktury sprzedaży. Po zatwierdzeniu wydruk faktury sprzedaży zostaje wysłany na konto klienta który posiada dostęp do eFaktury365.
Powyżej opisany przykład możemy zaobserwować w poniższej animacji.
Co zyskujemy?
Działanie aplikacji eFaktury365 zintegrowanej z systemem ERP minimalizuje zakres obowiązków pracowników działu zamówień /sprzedaży w firmie. Pracownicy nie muszą wysyłać dodatkowych e- mail i potwierdzeń z systemu ERP do klientów. Zintegrowana aplikacja eFaktury365 robi to automatycznie.
Takie działanie przekłada się na dodatkowy czas dla pracowników przeznaczony na inne operacje w ciągu dnia, co wpływa na zwiększenie ich wydajności.