EL Plus to firma zajmująca się  sprzedażą asortymentu wyrobów elektrotechnicznych renomowanych producentów krajowych i zagranicznych. Fachowa oraz kompleksowa obsługa, to atuty rynkowe wyróżniające firmę, która umocnią swą pozycję oraz dobrą opinię wśród odbiorców i dostawców. Bezpieczny rozwój, poprzez sprawdzone procedury organizacyjne oraz zarządzania sprawiają, że EL-Plus stał się gwarantem dostaw, płatności i satysfakcji zarówno dla klientów jak i producentów.

Firma EL-Plus zdecydowała się na wybór aplikacji eFaktury365.

Jakie korzyści osiągnęła firma EL-Plus dzięki aplikacji:

  • Automatyzacja procesu wysyłki faktur drogą elektroniczną:

Aplikacja eFaktury365 zsynchronizowana jest z system Comarch ERP XL firmy EL-Plus. Dzięki synchronizacji z systemem ERP faktury po utworzeniu w systemie zostają wysyłane na konto klienta dzięki aplikacji. Przez działanie aplikacji eFaktury365 zakres obowiązków pracowników działu zamówień /sprzedaży został zminimalizowany. Co przełożyło się na dodatkowy czas dla pracowników EL-Plus przeznaczony na inne operacje w ciągu dnia.

  • Automatyzacja potwierdzeń otrzymania dokumentów.

Liczne pochwały od klientów/producentów EL-Plus dotyczące funkcjonalności powiadomień e-mail.  (e-mail z potwierdzeniem otrzymania, dostarczenia dokumentu.)

  • Dostosowanie formatu dokumentów do klienta.

Zdarza się że klienci EL-Plus potrzebują dokumentów w inny formacie niż standard PDF. Dzięki funkcjonalności eFaktury365 aplikacja generuje dodatkowe pliki XML, CSV, TXT według szablonów przypisanych do klientów.

  • Ochronę danych.

Zarówno firma i jej klienci/producenci EL-Plus korzystający z aplikacji eFaktury365 mają wybór w zakresie przekazywania informacji o danych firmy wybranym pracownikom, tworząc dla nich indywidualne loginy i hasła.

  • Bezpieczny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie, dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu.

Dzięki responsywnej aplikacji eFatury365 klienci firmy mogą korzystać z aplikacji na dowolnym urządzeniu (na dużych ekranach, smartfonach, tabletach).

  • Bezpośrednia komunikacja z klientem poprzez aplikację w zakresie wymiany danych i powiadomieniach.

Klienci firmy dostają maile windykacyjne mailowe oraz przypomnienia o niepobranych fakturach
z aplikacji.