Historia firmy zaczyna się od Mariusza i Jarosława Mateckich – braci, których fascynowała perspektywa rozwoju produkcji AGD.

Pod koniec lat ’80 zakładają firmę Florentyna, która początkowo mieści się w Kaliszu. Zatrudniając 4 pracowników i posiadając 1 auto dostawcze, zaczynają dynamicznie działać. Już wtedy, nawiązują współpracę z czołowymi polskimi producentami, m.in.: Huta szkła Termisil Wołomin, Huta szkła Irena, Emalia Olkusz, Krosno, Fabryka Porcelany Chodzież, Ćmielów, Krzysztof, Karolina, Gerlach i wielu innych.

Upór i konsekwentne działanie całej załogi zaowocowało błyskawicznym rozwojem przedsięwzięcia.

W 1999 roku firma zmienia swoją siedzibę, przenosząc się do Pleszewa.

Do współpracy dołączają kolejni – tym razem światowi czołowi producenci, m.in.: Bormioli Rocco, Walther-Glass, RCR Cristaleria Italiana i inni.

Dziś firma z dumą prezentują własne marki, które są rozpoznawalne i doceniane. Należą do nich:

– Florina

– Botti Electronic

– Miss Lucy

– Emalia

– Praktyczna

– Magnus

Obecnie, siedziba firmy znajduje się w nowoczesnym budynku, przy ul. Korzkwy 31 w Pleszewie.

Kadra pracownicza składa się z ponad 450 osób. To już 2 pokolenie pracowników. Załogę w pokaźnej części tworzą małżeństwa.

Dotychczasowa działalność zaowocowała wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Jednym z ważniejszych osiągnięć było uzyskanie Certyfikatów Systemów Zarządzania Jakością: ISO 9001:2000 oraz 9001:2008.

Firma Florentyna zdecydowała się na wybór aplikacji eFaktury365.

Jakie korzyści osiągnęła firma Florentyna dzięki aplikacji:

  • Zautomatyzowanie procesu wysyłki faktur drogą elektroniczną:

Aplikacja eFaktury365 zsynchronizowana jest z system Comarch ERP XL. Dzięki synchronizacji z systemem Comarch ERP XL faktury po utworzeniu w systemie zostają wysyłane na konto klienta dzięki aplikacji. Dzięki funkcjonalności aplikacji zakres obowiązków pracowników działu zamówień /sprzedaży uległ zmniejszeniu dzięki czemu pracownicy zyskują dodatkowy czas na inne operacje w ciągu dnia.

  • Zautomatyzowanie potwierdzeń otrzymania dokumentów.

Liczne pochwały od klientów/partnerów Florentyna,  którzy doceniają funkcjonalność powiadomień e-mail z potwierdzeniem otrzymania, dostarczenia dokumentu.

  • Dostosowanie formatu dokumentów do klienta.

Różni klienci Florentyna wykazują różne potrzeby. Jednym z wymogów jest wysyłka dokumentów w inny formacie. Dzięki funkcjonalności eFaktury365 aplikacja generuje dodatkowe pliki XML, CSV, TXT według szablonów przypisanych do klientów.

  • Ochronę danych.

Zarówno firma i jej klienci Florentyna korzystający z aplikacji eFaktury365 mają wybór w zakresie przekazywania informacji o danych firmy wybranym pracownikom.

  • Bezpieczny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie, dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu.

Dzięki responsywnej aplikacji eFatury365 można korzystać z aplikacji na dowolnym urządzeniu.

  • Bezpośrednia komunikacja z klientem poprzez aplikację w zakresie wymiany danych i powiadomieniach.

Mailowe przypomnienia dla klientów o niepobranych fakturach oraz maile windykacyjne.